måndag 23 maj 2011

Cat Stevens - Morning has broken

hej igen. här kommer en uppdatering av en sorglig händelse idag. pratade först med min mamma vid lunchtid som sa att min pappa var yr och hade svårt att gå.sen ringer min bror nu på kvällen och talar om att han kört in min pappa på sjukhuset för de misstänker en lindrig stroke. visserligen är han inte förlamad och kan prata men ser ej på ena ögat. klart man blir ledsen och orolig när sånt här händer. har haft en hel del dödsfall i min släkt.makens släkt och yngsta dotterns kompisar de senaste 3 åren.visseligen är han 73 år men har jobbat ända tills i år och vart pigg. men sånt här kommer snabbt,samma sak när han fick hjärtinfarkt när han var bara 60 år och mamma var 50 första gången hon blev opererad. hoppas att allt går bra och att han snart är på benen igen. det tråkiga är att det är dop på söndag och min dotter tar studenten den 10 juni. hoppas att allt är bättre då. har hänt så mycket tråkigheter de senaste åren så nu vill man ha lugnt och skönt och umgås med sina nära och kära. man vet aldrig hur snabbt man kan förlora dem. denna sång tillägnar jag min pappa som jag ska åka in och hälsa på snart. nu blir det tv och mys i soffan med älsklingarna.

visa era nära och kära att ni älskar dem idag för i morgon kan det vara fö sent
kramizzar
ledsen och orolig bloggare

Inga kommentarer: