onsdag 2 december 2009

ja nu har jag varit hos SG och fått behandling för ryggen, vi ska kämpa för att jag får fortsätta där när jag blivit listad hos min familjeläkare.fick några övningar att göra hemma för att hålla smärtan i ryggen på samma nivå som nu. han tackade för ett fång blommor som jag skrivit i annonsbladet till honom där jag tackade för dessa 5 års behandlingar.känner mig lite deppad över att x fortsätter skriva mejl trots att jag bett henne att lämna oss ifred.svarade på hennes mejl, vilket jag ångrar nu. hon skrev en del saker som gjorde mej ledsen och upprörd. nu hoppas jag att hon lämnar oss ifred så jag kan gå vidare i mitt liv. har en hel del i bagaget som jag ska hinna göra de närmaste månaderna. nu ska jag titta på tv och gosa med åke och devin . sandra är hos en kompis så hon kommer väl hem senare ikväll. skulle ner på stan efter skolan och köpa julklappar till oss. trots att vi sagt att hon inte behöver det utan det räcker att hon köper till sin syster. men hon vill så gärna så då får hon göra det. är ju iaf kul att öppna nåt paket på julafton. jag tycker det är roligare att ge bort julklappar än att få. förra julen köpte jag en julklapp till grannens lilltjej och la i brevlådan och skrev från tomten. de vet fortfarande inte att det var jag. nu har de tyvärr flyttat. men grannen brevid har en liten tjej på 6 mån som ska få en julklapp i brevlådan från tomten. sååå roligt att göra andra glada och fundersamma vem paketet är ifrån.
nu fattas bara snön.
ha det bra och sköt om er.
kramizzar

Inga kommentarer: