onsdag 13 oktober 2010

vill ha mina nya skåpluckor

hej igen. tack alla ni som läser min blogg. var uppe i 7100 besökare på fm sedan dec-09. kul när folk gillar min blogg. ni som läser kommentarerna under mina inlägg så kan jag tala om för er att det inte är jag som svarar på dem. har slutat svara på dessa kommentarer ,men publicerar dem så andra blogg besökare kan läsa dem om de vill och har lust. idag är det en vacker höstdag med 12+. älskar denna årstid när löven faller i alla olika färger och man tänder doftljus på kvällen när man myser under en fleceepläd med sina älsklingar i soffan. snart är det hallowen så då blir det pumpa med ljus i och allhelgona helgen då vi åker till kyrkogården och sätter marschaller på våra nära och käras gravar. vi har några stycken att tända både från släkten och min dotters vänner. en sån dag tänker man på att man ska visa sina nära och kära att man älskar dem varje dag för livet kan ta slut på nån sekund.jag skriver nästan varje dag på msn till min äldsta dotter att jag älskar henne och även till min yngsta som jag säger det till och till min man. när jag pratar med min äldsta dotter på msn så avslutar vi båda alltid med kram och jag älskar dig. avslutar alltid mina msn konverationer med kram och sköt om dej typ.mina vänner gör detsamma. på FB skickar vi massa uppmuntrande saker som hjärtan, kramar mm till varandra. det värmer när man får en massa såna och man skickar lika många tillbaka.man skriver nåt uppmuntrande när nån vän mår dåligt eller bara önskar en person lycka till om den ska göra nåt roligt eller obehagligt. man ska vara rädda om de vänner man har. alla mina vänner är ölika.en del svårt sjuka i olika sjukdomar eller mindre allvarliga,en del helt friska och i alla åldrar från 18- 67 år.
i dag har jag vart ute på vår dagliga prommis och sen var jag hungrig som en varg. maken hade gjort spagetti och köttfärsås.mumsigt. fick äntligen tag på han som hade hant om skåpluckorna efter rusten. han som sa 2v till mig måste varit förvirrad för det är 4-6 v väntetid så jag kan få vänta 2 v till. men nu vet jag,så jag slipper fundera om de glömt bort oss.
nu måste jag åka till apoteket innan de stänger kl 17 på sjukhuset och sen till ica och handla en del småsaker som tagit slut. ikväll blir det tv som vanligt

ha det bra och var rädda om varandra
kramizzar
bloggare som njuter av livet.
ta vara på denna dag för det blir kanske ingen morrondag

Inga kommentarer: